pondělí 16. července 2012

NYC --> stíny, které jsem si zamilovala



Ahoj, Dnes bych chtěla mluvit o očních stínech od NYC ( New York Color).
Tyto stíny mě doslova uchvátily.
Mám je ve dvou odstínech( 810B Upeer Zest Side- žlutá a oranžová  a 906 Luxury reborn- hnědá ) 


Stíny už mám asi rok. Používám je celkem často, což je vidět jen na hnědých stínech, protože je beru vždy z jednoho místa - hah. 
Stíny mají i bez báze dobrou pigmentaci. Výdrž je průměrná ( ve srovnání např.s Essence vyšší). Vydrží pár hodin, neslévají se.

Pořídit si je můžete v několika barvách. Kdybych mohla, pořídím si je všechny. Hah. 
Původně jsem chtěla jen jedny, ale právě probíhala akce při nakupů nad X Kč ... ,jste obržely tričko. Nakonec jsem opravdu ráda, že jsem vzala obě balení,protože hnědý stín se dá použít nejen na víčko, ale také na úpravu obočí ( viz fotka líčení ↓)

Tyto stíny rozhodně doporučuji! :)






A moje (časté) líčení. Musím uznat, že pro milovníky přirozeného líčení to asi není, ale já se v tomhle cítím dobře. :)



Použito : 

NYC stíny - 810B Upper Zest Side - víčko
NYC stíny - 906 Luxury Reborn - obočí
Essence - bílá tužka - koutek oka, pod obočí
Avon - eye liner - glimmerstick diamonds -dolní linka
Gabriella salvete - 01 liquid contour - black - horní linka
Maybelline - the colossal volum express- mascara - řasy 
Rimmel- Stay Matter - make-up 


Líbí se Vám líčení? Vzaly by jste si ho na sebe? :))))


3 komentáře: