neděle 15. července 2012

Rimmel Make-up - Stay Matte

 Hezký den,

Dnes bych chtěla zrecenzovat make-up od rimmelu.
Stay Matte.

Tento make-up by měl být hlavně matující. A tento " svěží "
a matný vzhled udržovat po dobu až 12 hodin, díky přírodnímu
složení pro kontrolu lesku.

  • bavlna pro kontrolu lesku
  • okurka na pročištění pórů
  • heřmánek pro zklidnění pleti

Moje zkušenost: 


Make-up opravdu krásně matuje. Myslím, že svěží pleť je trochu zavádějící. Bez báze, ale 12 hodin nevydrží. Určitě ne na mastné pleti jako mám já. Na nose a bradě je pryč během několika hodin.

Kryje obstrojně. Pleť sjednotí, ale na pupínky je nutné použít korektor.

Další z horších vlastností je zvýrazňování suchých míst. Tento make-up používám v zimě ( odstín 100 ivory) a tyto suché místa od mrazu se ještě více zviditelní. Zkoušela jsem použít pod něj i krémy a vazelíny. Bohužel ani to nepomohlo.


Konzistencí je spíše tužší. (např. oproti lasting finish 25H) Já nanáším make-up prsty a než se pořádně vstřebá do pokožky, chvilku to trvá.

Díky přírodnímu složení make-up nepůsobí vůně ( nebo jak to nazvaz) tak chemicky( opět oproti již zmiňovanému lasting finish 25H )


Zajímavost : 



U make-upů od rimmelu jsem spozorovala naprosto odlišné barvy. Stay Matte v odstínu 100 ivory použím v zimě a na začátku léta, když jsem nejsvětlejší. A Lasting finish v odstínu 100 ivory používám celé léto. Uznávám, že bych v létě snedla i o odstín tmavší, ale vzhledem k tomu, že většinou před léto make-up nepoužívám moc a nanáším ho jen trochu a opravdu jen, když je to nutně potřeba vystačím si s tímto.
Takže Rada pro Vás : pozor na odstíny a zkoušet zkoušet ! :)

Závěr : 

I před značné zápory je tento make-up na zimu můj neoblíbější. Pokud je pleť tragicky suchá smíchám dva různé make-upy, které si s tím skvěle poradí, ale o tom až příště .... :)


Žádné komentáře:

Okomentovat